Gyakori Kérdések

 
 
 

Válaszok:


1.

A Kézimunkázók Boltja webáruház CSAK ÍRÁSBELI megrendelést fogad el. (Telefonon nem fogadunk el semmilyen megrendelést illetve megrendelés módosítást!)
Írásbeli megrendelést egy egyszerű és rövid Regisztrációt követően tud leadni a Megrendelő. Belépéshez a Regisztráció során megadott adatok szükségesek.
Rendelését a nap 24 órájában bármikor leadhatja az  Online a webáruházban
Az áruházat kizárólag regisztrált felhasználók használhatják!
A rendszer automatikusan végigvezeti a vásárlási folyamaton.
Kényelmes és biztonságos módja ez a vásárlásnak: bármikor megteheti, kényelmesen  hátradőlve, megfontolva mit szeretne és milyen mennyiségben.

2.

A webáruház rendszere teljesen automatikus, minden lépés jól követhető és könnyedén végrehajtható.
A megrendelés leadásának folyamata:
 1. Belépés
 2. A megvásárolni kívánt terméket a kosárba kell helyezni;
 3. A kosarát a fejléc jobb felső sarkában található "KOSÁR" gombra kattintva tekintheti meg. Itt az áruház mutatja, hogy mekkora értékben rendelt eddig, mekkora a csomag súlya, illetve figyelmezteti a Megrendelőt, hogy mekkora értékben kellene vásárolnia a mindenkori Ingyen szállítás értékhatárhoz. Amennyiben elégedett a kosarának tartalmával kattintson az "UGORJUNK A PÉNZTÁRHOZ" ikonra.
Ha további termékeket kíván a korásba tenni kattintson a "VÁSÁROLJUNK MÉG!" feliratra.
4. Pénztár
I. rész: Az Ön által vásárolt termékek. Itt ismét módja van áttekinteni a kosár tartalmát. Ez már a végleges lista lesz.
II. rész: Számlázási és szállítási adatok
Itt ellenőrizni tudja, hogy a Regisztráció során megadott számlázási adatai valamint szállítási adatai megfelelőek-e. Itt bármely mezőbe belekattintva módosíthatja, javíthatja azokat.
A helytelenül, pontatlanul megadott adatokból eredő károkért (pl Ön késve kapja meg a csomagot, mert a címet nem adta meg körültekintően) a webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget!! Ezért kérem, hogy a személyes adatok megadásánál a pontos név, telefonszám, email cím megadására fokozottan ügyeljen! Szintén lényeges, hogy a megadott szállítási cím pontos és helyes legyen, hogy a futárszolgálat kézbesíteni tudja a megrendelt alapanyagokat. Az adatok pontos megadása az Ön érdekét szolgálja!
III. rész: Fizetési és szállítási mód kiválasztása
Először ki kell választania milyen fizetési móddal kíván fizetni (Előre utalás zölddel jelzett keret / Utánvétel sárgával jelzett keret), majd azon belül ismét választani pl utánvétel esetén készpénzzel kíván fizetni a futárszolgálat munkatársának vagy bankkártyával.
IV. rész: Vásárlói megjegyzés rovat
Itt tud számunka megjelölni olyan fontos információkat, mint pl.
- egy festőpartiból kéri a fonalak szállítását (LOT.NO azonos legyen)
- FB játékban vesz részt
- kézbesítés során akadályba ütközhez a futár pl. rossz a csengő / bonyolult a cím megközelítése
- időzített szállítást egyeztetett előzetesen és erre való hivatkozást tesz
- sürgős szállítást egyeztetett előzetesen és erre való hivatkozást tesz
- egyéb kérések stb.
V. rész: Kuponkód megadása
Amennyiben Ön rendelkezik érvényes kuponkóddal itt tudja azt beírni és beváltani.
Felhívjuk a figyelmét, hogy a kupon beváltására vonatkozó szabályokat az ÁSZF részletezi, így ha Ön az adott megrendelésére nem érvényes kupont vált be, tehát a kedvezményre nem jogosult, úgy megrendelését annak érvényesítése nélkül fogjuk kiszámlázni és Önnek elküldeni.
Kérem mindig tájékozódjon körültekintően!
Fontos, hogy a kuponkód CSAK MANUÁLISAN gépelhető be (ne másolja azt!), valamint ezt követően ne lépjen vissza a vásárlási folyamatban, mert a kupon ebben az esetben elvész, azt pótolni nem lehet, Ön elesik a kedvezménytől!
Ezután nyomja meg a lap alján található "MEGRENDELÉS ÖSSZEGZÉSE" gombot.
5. A megjelenő lapon Ön a már végleges megrendelését látja, az adatok rögzítése megtörtént, utolsó lehetőségként még át tudja tekinteni a Megrendelést.
Nagyon fontos: az éles és végleges megrendeléshez meg kell nyomni a nagy zöld "MEGRENDELEM" gombot vagy a lap tetején, vagy a lap alján.
6. Sikeres az Ön vásárlása, amennyiben megjelenik Önnek a "MEGRENDELÉSÉT FOGADTUK" zöld felirat. Köszönjük, hogy a Kézimunkázók Boltja webáruházat választotta!

A megrendelés feladását követően Ön a megadott email címére kap egy ellenőrző levelet a webáruház rendszerétől automatikusan. Kérjük erre ne válaszoljon!
Ha bármilyen problémát észlelne a többszöri ellenőrzése ellenére, kérjük írjon emailt a központi email címre! 

További fontos információk:
A "MEGRENDELEM" gomb megnyomásával Ön fizetési kötelezettséget vállal, tehát a kosár tartalmát ki kell fizetni. Amennyiben Ön nem veszi át a csomagot, az ebből eredő károkat (Futárszolgálat csomag el és visszaszállítási díja) átterheljük! A tartozása kiegyenlítéséig Felhasználói fiókját zároljuk!
Kérjük a saját anyagi lehetőségeihez mérten, megfontoltan rendeljen!
A megrendelt termékeket ezt követően kizárólag előre utalás után (eredeti megrendelés kifizetése szállítási díjjakkal) adjuk át a futárszolgálatnak !

3.

Ön az alábbi fizetési módok közül választhat belföldi csomagküldés esetén:
- Fizetés a futárszolgálatnak
A szerződött futárszolgálatnak (GLS) készpénzes fizetéssel -> kp utánvétel, VAGY Bankkártyával a futárszolgálat munkatársának a csomag átvételekor.
- ELŐRE UTALÁS
A megrendelése ellenértékét előre utalással is kiegyenlítheti. Ebben az esetben a csomagot kizárólag a vételár bankszámlánkra történő jóváírását követően adjuk át a futárszolgálatnak. A számla kiegyenlítésére a megrendelés elküldésétől számított 8 naptári nap áll rendelkezésére.
Fontos: amennyiben olyan terméket rakott a kosarába amelyen szerepel a "KIF" (azaz KIFUTÓ) címke, addig NE kezdeményezzen átutalást, amíg kollégánk fel nem veszi Önnel a kapcsolatot. Ezek a termékek gyártói készlet erejéig elérhetőek, megszűnés alatt álló termékek. A megrendelésének leadását követően a gyártó általában 2-3 munkanap után jelzi, hogy tud-e szállítani ill. milyen határidővel. Az így érkező fonalak megrendeléstől-átvételig tartó átfutási ideje 5-10 munkanap! Kérjük ezt vegyék figyelembe.

Nyomatékosan felhívjuk Kedves Vásárlóink figyelmét, hogy az átutalást csak fenti információk birtokában kezdeményezzék!

Felhívjuk szíves figyelmét a Megrendelőinknek, hogy a banki rendszerekre az üzemeltetőnek nincs ráhatása, az rajta kívülálló rendszer, így az azok használatából eredő károkért felelősséget nem áll módjában vállalni! (Pl. fedezetlenség miatt nem teljesül az utalás, banki renszerhiba merül fel stb)
Az utalás sikerességéről következő munkanapon tud írásban érdeklődni, melyre visszaigazolást küldünk.
A futárszolgálat mindenkori viteldíjai a "Szállítási díjak" menüpontban olvashatóak részletesen!

4.

A webáruházban megadott árak a szállítási díjat nem tartalmazzák! A pontos viteldíjakról a "Szállítási díjak" menüpontban kaphat részletes tájékoztatást! A megrendelés leadásakor a rendszer automatikusan kiszámolja, hogy Ön melyik szállítási súly-kategóriába tartozik a megrendelt tételek össz-súlya alapján. A választható fizetési opciókat ennek megfelelően ajánlja fel a rendszer, melyet a megrendelés véglegesítésekor hozzáad a végösszeghez!
Az ingyen szállítás szolgáltatást szintén automatikusan felajánlja a rendszer!

5.

A leadott megrendelésről a rendszer automatikus visszaigazolást küld.
Ezt követően a megrendelés fogadásakor újabb üzenetet kap az áruháztól: "Megrendelését fogadtuk" megnevezéssel. Ez azt jelenti, hogy a megrendelését elkezdtük feldolgozni, s amennyiben szükséges a kívánt termékek beszerzését kezdeményeztük.
A beérkező megrendelések feldolgozása folyamatos! Minden megrendelés teljesítésével igyekszünk, hogy Ön minél előbb hozzájusson a kívánt termékhez!

Általánosan elmondható, hogy a megrendelések beérkezésétől a GLS futárszolgálatnak történő átadásig 1-10 munkanap közötti időtartam telik el. Amennyiben Önnek sürgős a megrendelése célszerű ezt a Vásárlói megjegyzés rovatban jelezni illetve telefonon érdeklődni a teljesítés várható átfutási ideje felől.

Az "Akciós" címkével ellátott termékek az általánosan raktározott és azonnali módon készletről elérhető fonalakat jelentik. Azok a termékek, amelyeket itt megtalál, raktárról elérhetőek. Mivel magas megrendelés számmal dolgozik az áruház, így a "Raktárkészlet" információ tájékoztató jellegű. Konkrét kérdés esetén javasoljuk vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon vagy emailen.

A webáruház kínálatának a jelentős része (kb. 50%-a a termékeknek) 1 héten belül beszerezhető az online megrendelést követően. - ha a raktározott készlet elfogyna, úgy kb 5-8 munkanap alatt tudjuk pótolni azt.

A webáruház kínálatában találhat olyan termékeket, amelyek prémium minőséget képviselnek, illetve nehezen beszerezhetőek. Általánosan elmondható, hogy a webáruház minden termékénél a hosszú leírásban (meg kell nyitni a terméket!) fel van tüntetve, hogy átlagosan mennyi a tapasztalt szállítási idő. Ilyen hosszabb szállítást igénylő termékek pl. SMC FASHION, SMC Merino, ROWAN stb.

Amennyiben Önnek sürgős a fonal átvétele, vagy szeretne pontosabb tájékoztatást kapni a várható átvétel időpontjáról, kérem vegye fel írásban velünk a kapcsolatot, minden kérdésére igyekszünk mielőbb választ adni!

6.

Amikor megrendelésének minden tétele beérkezett hozzánk, a csomagját összekészítjük, lejelentjük azt felvételre a GLS Futárszolgálathoz (továbbiakban Szolgáltató). Általában még aznap felveszi a Szolgáltató a csomagot, amelyet még aznap este rögzítenek a saját rendszerükben. Minden csomag egyedi ragszámmal (azonosító számmal ellátott). Amíg ez nem kerül berögzítésre, ügyeket intézni nem lehet.
Amennyiben Önnek bizonytalan a megadott címen tartózkodása a kiszállítás várható időpontjában, fel tudja venni a kapcsolatot a Szolgáltatóval és tud rendelkezni a csomagja felől. Ehhez az alábbi adatokra lesz szüksége:
- Címzett neve (megrendeléskor a szállítási név pontban kellett megadni)
- Címzett pontos címe (megrendeléskor a szállítási cím pontban kellett megadni)
- Címzett mobiltelefonszáma (megrendeléskor kellett megadni)

Az ügyintézéshez elengedhetetlenül szükséges a csomag ragszáma! Ezt kérheti tőlünk írásban vagy telefonon keresztül!

A GLS címzettek részére fenntartott ügyfélszolgálatának telefonszáma: +36 1 802 0265
Az ügyfélszolgálat Hétfőtől Péntekig, munkanapokon 7.00 - 20.00 között áll rendelkezésre.

 

Amennyiben Önnek további kérdése merülne fel a vásárlással kapcsolatosan, bármelyik fonallal, beszerzéssel, várható átvétellel stb. forduljon hozzám bizalommal írásban vagy telefonon, állok rendelkezésére!

 

Tisztelettel: Varga Krisztna ügyv.ig./webáruház tulajdonosa